Wednesday, May 19, 2010

HUJAN

Salam,

Entri ini bukan berkisar tentang band H.U.J.A.N..tetapi tentang hujan..hehe..Lately, hujan selalu turun dengan lebatnya..itulah rahmat daripada tuhan..Aku ni agak pelik sedikit kerana aku suka hujan..aku suka keadaan dan pemandangan waktu hujan..cantik, tenang, bersih dan bau hujan tu pun aku suka...hehe..pelik kan?

Band H.U.J.A.N pun aku suka..

kerana hujan yang turun dengan lebat semalam lah menyebabkan adapter modem wireless aku dipanah petir..huhu..Confident je x bukak adapter tu waktu hujan lebat....padan muka aku..mujur ada wired modem TM nyer...

Jadi, pengajarannya, kita mestilah menanggalkan soket atau adapter sewaktu hujan yang disertai kilat sabung menyabung....:)

9 comments:

  1. -tu la lain kali tanya la abang2 umah no 3 tok jembal ni coz kami ni mmg berpengalaman dlm modem yg dipanah petir ni...hampir 6 kali kami tukar modem..hahahaha...

    -kat sini pun baru mula hujan ni...

    ReplyDelete
  2. abg?geli den...haha..abg, camana nk setelkan mslh ni?hehe

    ReplyDelete
  3. hehe..abg abg sume, camne nk atasi mslh sy ni?

    ReplyDelete
  4. bgs2.....bkn k.ifah suka Noh HUJAN tu?hehe

    ReplyDelete
  5. No no no..akak suker lagu diorang kau harus ada!:)

    ReplyDelete
  6. oooo..ingatkan vokalisnyer....hehe

    ReplyDelete
  7. huish...vokalisnyer sgt kerek dan perasan crown =)

    ReplyDelete
  8. haha..btol tu..dier cukup selamberr ya ya..

    ReplyDelete