Wednesday, May 12, 2010

Hero Kanak-Kanak Dulu-Dulu

salam,

Rasanya sesiapa yg lahir pada awl thn 80an mesti ingat rancangan tv yg dulu-dulu mcm flashman, maskman, suria perkasa hitam, cybercops, moero attack dan lain-lain.....bile tringat balik, tetibe gelak sorang2....influence cite-cite tu sgt kuat hingga lepas je abis cita flashman tu, ajak kawan-kawan main lawan-lawan....aku slalu jadi flashman merah....hahaha...hero la konon....

Inilah hero2 flashman tu...kene culik makhluk asing pastu pulang ke bumi jadi hero.....aku yg merah tu..haha...maskman plak lebih kurang mcm flashman...siap ade gune simbol tangan sblm jadi maskman tu....



Ni plak salah satu "senjata" maskman...kalau masa bdk2 dulu, rasa kagum tgk mende tu...tp skang nampak kelakar abis...




Yang ni plak polis cyber atau cybercop....x brapa popular sgt la.....yg bestnyer sbb ade heroin cun...hehe..


Yang ni sape tak tau, dier bkn lahir pada tahun 80an atau awl 90an....GABAN!!!.hiappp!!


Dan yg ni mmg hero 80an.....suria perkasa hitam..mmg best.....tgk motor dier...mgancam abis...mata dier pun...hehe....

Tapi cite bersiri moero attack paling nostalgic bg aku...ye la,cite bersiri kan..mmg layan tiap2 ari...kire membesar ngan tgk cite ni..byk lagi cite2 jepun dulu yg best...mmg klasik, cantik, dan layannn....

tapi sekarang, aku dh kurang berminat menonton cite2 mcm ni.. ye la, dh besar kan.....:)....

4 comments:

  1. sayer suker moero attack sebab sayer nak guling2 buat somersault berpusing!!!!
    sayer suker baja hitam sebab sayer nak pakai helmet SHOEI!!!
    sayer suker gaban sebab sayer nak raser tukar baju dlm 0.01 saat!!!:D:D:D

    ReplyDelete
  2. yes.....i like...kak ifah pun suke gaban ek...haha..

    ReplyDelete
  3. tringat time kecik2 dulu....time abis kelas agama ptg,sure aku berlari kencang balik kerumah..semata2 xnk terlepas tgk maskman n flashman...mmg x kusyuk jer time ari selasa n rabu...hahahhaa

    ReplyDelete
  4. haha...same la...aku siap masin lwn2 lagi...biase la, aku flashman merah...:)

    ReplyDelete