Powered By Blogger

Sunday, January 9, 2011

AJL 25

Salam to all,

Lama dah aku tak update blog ni..bersawang sgt ni..kene guna vakum baru blh hilang...Malam ni kebetulan semua kerja2 ku dah siap...tinggal nak nonton AJL jer...Sebenarnya aku tak pernah menonton muzik-muzik ni tapi AJL lain sikit..sebab performance dari finalist kebanyakannya tip top dan manthop....hehe..especially bila ada Azlan..mantap siot suara beliau....tapi bila beliau bercakap, suara halus n kecik jer...hehe...dan lagu yang paling terkesan pada aku ialah Laguku Untukmu..memang aku dgr lagu ni hari-hari...(dulu la).....

Lagi satu pilihan aku ialah Faizal Tahir, Hanyut..ntah kenapa bila dgr lagu dari beliau ni, aku rasa syahdu sikit...muzik dier pun sedap jer..suara apatah lagi.manthop...dulu, aku tiap-tiap hari (lagi sekali) dgr lagu beliau terutama Sampai Syurga....

Akhir sekali favourite aku ialah Black...walaupun hitam, hehe tapi suara beliau mantapppp....(ayat sama jer)...mmg best dan tinggi..(x tau berapa meter)....kira setaraf dgn Azlan tapi Azlan lagi mantap kot...;p......so, ketiga2 org ni ialah lelaki yang memiliki kualiti suara yang bagus dan lagu pun okay....so tak kisah la kalau salah sorang menang....hehe..tp aku rasa Yuna is a very strong challenger....walaupun lagunya slow, tp ia melodious..aku suka gak ngan lagu tu......tp suara tak tinggi..x berapa syok..aku suka lagu2 yang bernada tinggi..baru mencabar bile karoke nnt..mencabar sampai jadi tak sedap bila nyanyi...haha...




No comments:

Post a Comment